Ny stor fotokonkurranse

Ford har alliert seg med Instagram og Facebook, og bilfabrikanten har nå lansert en konkurranse som gir fotoentusiaster muligheten til å vinne flotte premier.

17. oktober 2011

Fords nye fotokonkurranse har fått navnet #Fiestagram, en sammentrekning av Fiesta og Instagram. Her er hovedpremien nemlig en Ford Fiesta, og man deltar ved å laste opp bilder via applikasjonen Instagram. Alle kan delta i konkurransen, som også kjører via Facebook. Du trenger bare å laste opp bilder i en eller flere kategorier, som ifølge bilprodusenten avspeiler hovedpremiens teknologier og funksjoner.

Kategoriene er #Starting, #Hidden, #Listening, #Entry, #Music og #Shapes. Deltagerne kan tolke disse kategoriene helt på egen måte, og det står enhver fritt å bruke alle de filtrene og effektene man har til rådighet på Instagram. Dommerpanelet består blant annet av den internasjonalt anerkjente fotografen James Day, som arbeider for bl.a. The New York Times og Time Magazine. Du deltar ved å klikke her.

Kanskje du er interessert i...