Cookies- og Brukervilkår

Kompaktkamera

side 1 av 15
  • Pdf-kurs 27.03.2015

    Komplett guide til Canon

    Canon er det mest populære merket blant våre lesere og her får du den store oversikten til kameraer og objektiver for entusiasten.

  • Kameraer 01.12.2014

    Test av Canon PowerShot G7 X

    PowerShot G7 X er et vellykket kompaktkamera med god brennvidde til entusiaster. Vi savner en søker, men de små målene er et pluss.

  • Kameraer 01.12.2014

    Test av Sigma dp2 Quattro

    Flott at Sigma går nye veier, men dp2 bør ikke brukes over ISO 400. Kompaktkameraet mangler bildestabilisering, og man må unnvære blits og videofunksjon.

  • Kameraer 01.12.2014

    Lommekamera med supersensor

    Vi har testet Nikons kompakte COOLPIX A, som har samme type sensor som man finner i mange speilreflekskameraer. Resultatet er ganske imponerende.

  • Kameraer 01.12.2014

    Test av Fujifilm X100S

    Med sin elegante miks av retrodesign og avansert elektronikk er X100S et kamera som vil tiltale mange. Kompaktkameraet er en fornøyelse å jobbe med.

  • Kameraer 01.12.2014

    Test av Ricoh GR

    Ricoh GR er et diskret kamera, men betjeningen er tungvin. Bildekvaliteten er dessuten skuffende – ikke minst når man kommer over ISO 3200.

  • Kameraer 01.12.2014

    Test av Panasonic Lumix DMC-LX100

    LX100 er et lekkert og velfungerende kamera med mange fine funksjoner og god brukervennlighet. Sonys RX100 III er dog både billigere og bedre.

  • Kameraer 01.12.2014

    Nydelig sak fra Leica

    Nytt lekkert entusiastkamera fra Leica har stor APS-C-sensor, men også et fast objektiv, som skandaløst nok ikke er så lyssterkt som det lover. Allikevel er Leica X (Typ 113) alldeles fantastisk.

  • Kameraer 09.09.2014

    Test av Nikon COOLPIX P340

    Nikons billige kompaktkamera til entusiaster har blitt oppgradert med wi-fi, og en rekke nye automatiske funksjoner. Dessverre har gps-funksjonen måttet gi tapt.

  • Kameraer 27.08.2014

    Test av Olympus Stylus Tough TG-3

    Dette robuste kameraet tåler mer en konkurrentene. Kameraet har både wi-fi, gps og en spennende mikroskopfunksjon, men bildekvaliteten har dessverre sine begrensninger.

side 1 av 15

Fordelssonen!

Nå får alle leserne tilgang til eksklusive videoer, lyntips, programmer og testbilder i vår helt nye Fordelssone.
Besøk Fordelssonen

Gratis nyhetsbrev

Skriv e-postadressen din og klikk på "Påmeld":

Nikon kamera

Vi har samlet nyhetene våre om og tester av ...

Photoshop Elements og Lightroom kurs

Lær alt om Photoshop, Elements og Lightroom. ...

Med denne flotte power-banken går ...

Se alle PLUSS-fordelene

Bestill Digital Foto og få tilgang til ...

Gratis nyhetsbrev

Lær det siste nye om kameraer, bildebehandling ...

Canon kamera

Vi har samlet nyhetene våre om og tester av ...

DIGITAL FOTO | Copyright © 2010| Bonnier Publications International AS | Juridisk informasjon | Kontakt oss | Nyhetsbrev