Cookies- og Brukervilkår

Fotoprosjekt

side 1 av 2
  • Blow job Tadao Cern
    Portrettbilde 17.03.2016

    Fra "blow job" til sovende strandgjester

    Det mangler ikke på kreativiteten, når fotograf Tadas Cerniauskas kaster seg ut i et nytt prosjekt.

  • Fototeknikk 12.12.2012

    Flotte julekort

    Julen nærmer seg, og det er på tide å tenke på de årlige julehilsnene. Her viser vi hvordan du med en spesiell fototeknikk kan bruke et enkelt lyskjede som bakgrunn for et julekort.

  • Negativskanner 09.12.2012

    Skann dias med kameraet

    Hvis man sitter inne med enkelte gamle dias og negativer, er det en smart idé å avfotografere dem med kameraet i stedet for å bruke flere tusen kroner på en egen filmskanner.

  • Fototeknikk 30.11.2012

    Flotte HDR-bilder

    Landskaper med lyse elementer er umulige å fange uten at skyggene blir mørke. Eksponerer du etter skyggesiden, brenner høylysene ut, men med HDR-teknikk kan du få drømmebildet.

  • Fotoutstyr 04.11.2012

    Lag din egen diffuser

    Med en diffuser på den eksterne blitsen kan du spre lyset ekstra mye. Her lager vi en hjemmelaget modell som virker akkurat like godt som den ekte varen, men koster en tiendedel.

  • Fototeknikk 16.09.2012

    Perfekte bilder av hverdagsting

    Med lav dybdeskarphet og en blanding av blits og dagslys kan du lage profesjonelle bilder. I denne artikkelen her kaster vi oss over kveldsmaten, men metoden kan brukes til mange andre hverdagsting.

  • Fototeknikk 06.09.2012

    Slik bryter du fysikkens lover

    Inspirert av et leserbilde går vi her i gang med å forandre på fysikkens lover, og du kan gjøre det samme med en enkel fotoutrustning og en oppstilling hjemme på kjøkkenet.

  • Fotografering 03.08.2012

    Enorme Gigapan-bilder fra OL

    Gå på oppdagelsesferd blant over 3 milliarder piksler av åpningsseremonien under OL eller nyt Reuters blinkskudd.

  • Fotoutstyr 29.07.2012

    Lag din egen reflektor

    Med en reflekterende skjerm kan man skape et helt perfekt portrettlys under alle lysforhold og uten bruk av blits. Her viser vi hvordan du enkelt og billig kan lage din egen reflektor.

  • Fokus 20.05.2012

    Finjuster på autofokus

    Finn frem alle objektivene, for nå skal vi få optimert autofokussystemet, så det bliver stilt skarpt det helt rette stedet. Det sikrer deg flere blinkskudd når du bruker en liten dybdeskarphet.

side 1 av 2

Årets beste tilbud!

Få 2 utgaver av Digital FOTO + Bluetooth-hodetelefoner. Du sparer 715,90 kroner og får tilgang til et hav av ekstra online-fordeler.

> Bestill nå

Fordelssonen!

Nå får alle leserne tilgang til eksklusive videoer, lyntips, programmer og testbilder i vår helt nye Fordelssone.
Besøk Fordelssonen

Gratis nyhetsbrev

Skriv e-postadressen din og klikk på "Påmeld":

Nikon kamera

Vi har samlet nyhetene våre om og tester av ...

Nytt online-univers fullt av videoer, kurs, lyntips og mye mer

Nytt online-univers fullt av videoer, kurs, ...

GoPro HERO4 kamera

Hva er et GoPro-kamera? Er de vanntette? Kan ...

Se alle PLUSS-fordelene

Bestill Digital Foto og få tilgang til ...

Bli venn med Nordens største fotomagasin. Se ...

Canon kamera

Vi har samlet nyhetene våre om og tester av ...

DIGITAL FOTO | Copyright © 2010| Bonnier Publications International AS | Juridisk informasjon | Kontakt oss | Nyhetsbrev