Cookies- og Brukervilkår

Lukkertid

side 1 av 2
  • Rå actionbilder med Nikon D500
    Actionbilder 28.11.2016

    Så rask er Nikon D500

    På brøkdelen av et sekund fanges bruddstykker av en smadret vannmelon. Se hvordan et raskt Nikon D500-kamera klarer seg, og få knallgode tips fra en proff.

  • Bruk lyset på mobiltelefonen til portrettet
    Belysning 20.10.2016

    Bruk lyset du har for hånden

    Det er mørkt ute, men med litt hjelp fra mobilen kan du få fremragende portrettbilder.

  • Himmelfenomener 10.10.2016

    3 tips for herlige regnbilder

    Ikke frykt regnet, bruk det i stedet. Her får du 3 tips for å ta gode bilder i regnet.

  • Foto: Stefan Kunze/UnSplash
    Landskapsbilder 12.08.2016

    Kom godt i gang med lange eksponeringer

    Det krever tålmodighet og det riktige utstyret, men lange eksponeringer gir helt fantastiske bilder.

  • Fototeknikk 27.08.2015

    Perfekte bilder med lukkertidsprioritet

    Bruk lukkertidsprioritet når du vil ha total kontroll med lukkertiden når du fotograferer.

  • Fototeknikk 22.06.2015

    Heftigere bilder

    Med ekstremt lange lukkertider kan du få imponerende bilder – se hvordan.

  • Fokus 20.04.2015

    Perfekte bilder med blenderprioritet

    Slik styrer du dybdeskarpheten med det blenderprioriterte programmet.

  • Speilreflekskamera 07.01.2015

    Nytt speilrefleks fra Nikon

    Nikon er klar med et nytt speilreflekskamera til fotoentusiaster. Navnet er D5500, og kameraet har blant annet høy oppløsning og en berøringsfølsom skjerm.

  • Fotografering 13.11.2014

    Blinkskudd i svakt lys

    Selv om lyset svinner, kan du utmerket komme hjem med massevis av blinkskudd i mørket.

  • Kamera 15.08.2014

    Nytt kamera setter fartsrekord

    En gruppe japanske forskere har utviklet et kamera som kan ta 4,4 billioner bilder i sekundet.

side 1 av 2

Årets beste tilbud!

Få 2 utgaver av Digital FOTO + Bluetooth-hodetelefoner. Du sparer 715,90 kroner og får tilgang til et hav av ekstra online-fordeler.

> Bestill nå

Fordelssonen!

Nå får alle leserne tilgang til eksklusive videoer, lyntips, programmer og testbilder i vår helt nye Fordelssone.
Besøk Fordelssonen

Gratis nyhetsbrev

Skriv e-postadressen din og klikk på "Påmeld":

Nikon kamera

Vi har samlet nyhetene våre om og tester av ...

Nytt online-univers fullt av videoer, kurs, lyntips og mye mer

Nytt online-univers fullt av videoer, kurs, ...

GoPro HERO4 kamera

Hva er et GoPro-kamera? Er de vanntette? Kan ...

Se alle PLUSS-fordelene

Bestill Digital Foto og få tilgang til ...

Bli venn med Nordens største fotomagasin. Se ...

Canon kamera

Vi har samlet nyhetene våre om og tester av ...

DIGITAL FOTO | Copyright © 2010| Bonnier Publications International AS | Juridisk informasjon | Kontakt oss | Nyhetsbrev