Feilmelding på datamaskin

Får du en feilmelding i Fordelssonen?

Enkelte lesere opplever for øyeblikket problemer med å logge på i Fordelssonen. Se hvordan du kan løse det.

7. september 2022

For øyeblikket kan enkelte brukere oppleve problemer med å laste ned innhold eller logge på i Fordelssonen. I stedet for å logge på eller åpne et bestemt innhold kan du møte på «Feil 520» på nettsiden.

Feilen oppstår ofte i forbindelse med pålogging, men kan også til tider vises selv om du ikke er pålogget.

Er du også rammet av denne feilen? Her får du 3 tips som sannsynligvis kan fjerne feilen.

Slik løser du 520-feilen

Teknikerne våre jobber på spreng for å løse problemene med feil 520, som skyldes informasjonskapslene som lagres på PC-en din når du besøker Fordelssonen.

Frem til feilen er løst er det 3 ting du kan gjøre selv for å unngå problemene:

1: Slett informasjonskapsler i nettleseren din.

Her ser du hvordan du sletter informasjonskapsler i de vanligste nettleserne:

Slik sletter du informasjonskapsler i Apple Safari

Slik sletter du informasjonskapsler i Google Chrome

Slik sletter du informasjonskapsler i Microsoft Edge

Slik sletter du informasjonskapsler i Mozilla Firefox

2: Besøk Fordelssonen i Inkognito-modus.

Når du åpner nettlesermenyen og velger Inkognito-modus, styrer nettleseren din utenom informasjonskapslene som ellers kan forårsake problemer.

3: Prøv med en annen nettleser – for eksempel Microsoft Edge eller Safari.

Ofte vises 520-feilene bare i én nettleser selv om du har flere installert på PC-en. Så hvis du vanligvis bruker Google Chrome-nettleseren, kan du i stedet prøve Microsoft Edge, som er installert i Windows, eller Safari på Mac.

Har du fortsatt problemer?

Hvis de tre løsningene ikke fungerer for deg, kontakter du vår kundeservice, som vil prøve å hjelpe deg videre slik at du igjen kan logge på i Fordelssonen og laste ned programmer.

Du kan skrive til kundeservice på denne adressen:

[email protected]

Kanskje du er interessert i...