For øyeblikket kan enkelte brukere oppleve problemer med å laste ned innhold eller logge på i Fordelssonen. I stedet for å logge på eller åpne et bestemt innhold kan du møte på «Feil 520» på nettsiden.
Feilen oppstår ofte i forbindelse med pålogging, men kan også til tider vises selv om du ikke er pålogget.
Er du også rammet av denne feilen? Her får du 3 tips som sannsynligvis kan fjerne feilen.
Slik løser du 520-feilen
Teknikerne våre jobber på spreng for å løse problemene med feil 520, som skyldes informasjonskapslene som lagres på PC-en din når du besøker Fordelssonen.
Frem til feilen er løst er det 3 ting du kan gjøre selv for å unngå problemene:
1: Slett informasjonskapsler i nettleseren din.
Her ser du hvordan du sletter informasjonskapsler i de vanligste nettleserne:
Slik sletter du informasjonskapsler i Apple Safari
Slik sletter du informasjonskapsler i Google Chrome
Slik sletter du informasjonskapsler i Microsoft Edge
Slik sletter du informasjonskapsler i Mozilla Firefox
2: Besøk Fordelssonen i Inkognito-modus.
Når du åpner nettlesermenyen og velger Inkognito-modus, styrer nettleseren din utenom informasjonskapslene som ellers kan forårsake problemer.
3: Prøv med en annen nettleser – for eksempel Microsoft Edge eller Safari.
Ofte vises 520-feilene bare i én nettleser selv om du har flere installert på PC-en. Så hvis du vanligvis bruker Google Chrome-nettleseren, kan du i stedet prøve Microsoft Edge, som er installert i Windows, eller Safari på Mac.
Har du fortsatt problemer?
Hvis de tre løsningene ikke fungerer for deg, kontakter du vår kundeservice, som vil prøve å hjelpe deg videre slik at du igjen kan logge på i Fordelssonen og laste ned programmer.
Du kan skrive til kundeservice på denne adressen: